  • Data: 2002-01-16 22:54:53
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sark" <s...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:a24a0f$ecc$1@szmaragd.futuro.pl...
    > :-))) też to zauwazyłem .... mial swiadomość że
    > "blądzi" .... ale uległ konwencji programu,
    > wypowiadania sie, narzuconej troche przez
    > prowadzących, czego nie można jednak powiedzieć o
    > przedstawicielu Fortisa

    Hehe, mnie rozbawiło jak gościu z Fortisa stwierdził, że pracują dla nich
    dobrzy hakerzy (lub coś w tym stylu) a na pytanie co robi bank kiedy hakerzy
    próbują się do niego włamać stwierdził, że bank... _próbuje_ się bronić
    :-))))))

    To pokazuje jak trudno jest rozmawiać w tak krótkim czasie na żywo o tak
    skomplikowanych sprawach z w tak frywolnym stylu.

    K. Kowalski