  • Data: 2010-08-29 17:42:19
    Temat: Re: FM Bank po cichu równa do Aliora - 5% na 6m
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <g...@o...pl> wrote in message
    news:63df.00000264.4c7a669b@newsgate.onet.pl...

    > Oczywiście chodziło jedynie o aktualnie najlepsze oferty lokat 6m. Poza
    > tym w
    > żaden sposób mi się te dwa banki nie kojarzą. Z zaczynaniem współpracy
    > jest tak
    > jak piszesz, ale możliwy jest inny przypadek: rozważałem założenie konta w
    > Aliorze dla tych lokat, a teraz nie muszę, bo w FM już mam.

    Akurat do lokat z max oprocentowanie to lepszy jest Open(Getin-Noble), takze
    jak sie mysli o dobrych ofertach przez dluzszy czas to warto sprobowac,
    jezeli jeszcze nie korzystasz (warto z bezplatnym ror, bo obsluga lokat jest
    wtedy lepsza).
    Alior, chyba nigdy w ostatnim czasie nie brylowal specjalnie z oferta lokat
    w PLN, raczej zawsze byla ona slaba, bez konta oszczednosciowego jakie daje
    konkurencja. Alior to niezla KK, bylo wczesniej z 1% cashback, takze jak sie
    spelnia inne warunki... to calkiem niezly produkt oraz w miare konkurencyjne
    lokaty walutowe w stosunku do Getina (roznice na korzysc dla jednego lub
    drugiego w zaleznosci od terminu oraz rodzaju waluty).