  • Data: 2010-03-09 17:04:32
    Temat: Re: FM --> czapka niewidka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbigniew Demidowicz" hn57fj$45o$...@i...gazeta.pl

    > To podobnie jak w Getinie: Lokaty założonej w oddziale nie widziałem u siebie
    > na ekranie. Te założone netem były widoczne.

    > Ot, niedodziełka projektu lub brak chęci uporządkowania efektów działania obu
    > systemów: białkowego i elektronicznego.

    Elektroniczną założyłem -- też nie widzę.
    I też dzieje się to zgodnie z zapowiedzią. :)

    Zaraz zlecę na jutro przelew na moją białkowomarmurową lokatę. :)
    Elektronicznej -- nawet nie znam numeru. Mogę co najwyżej domyślić
    się, jaki jest. :)

    Zaraz zlecę, bo od rana nie miałem z ,,domu'' dostępu do netu.
    Teraz widzę, że moje posty tam (w ,,domu'') przygotowane poszły,
    więc jakiś dostęp się znalazł. :)

    Dlaczego to piszę? Ano dlatego, że za każdym razem, gdy chcę zabrać
    pieniądze (teraz to raptem 3 tałzeny) z Eurobanku, mam kłopoty
    z dostępem do netu z ,,domu''. :) I chyba tylko wtedy, gdy chcę
    zabrać z Eurobanku. Jakieś czary czy złe duchy? ;)

    -=-

    Jak rozumiem, nie każdy nie ma dowodu istnienia swoich
    lokat zakładanych via net. Rozumiem źle czy dobrze?

    "Bogdan B." hn3iti$c4n$...@a...news.neostrada.pl

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'