  • Data: 2011-08-25 13:53:01
    Temat: Re: FMBank - 6% netto
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Przemek" j35hbb$7h7$...@n...onet.pl

    > Nieco odbiegając od tematu...
    >
    > Na kontach trzymamy zazwyczaj drobne, kieszonkowe.
    > (resztę w różnych interesach -- czasami zyskownych
    > lepiej, czasami gorzej) Aby 100 tysięcy euro uznać
    > za drobne -- trzeba być naprawdę bogatym. :) Ja bym
    > jednak kupił nieruchomość, mając luźny szmal rzędu
    > 100 tysięcy euro -- choć nieruchomości ponoć tanieją...

    Weż pod uwagę, że nieruchomość generuje koszta.
    Przewiozłem się trochę na tym. Kiedyś za luźną kasę kupiłem parę działek
    budowlanych. Przypomniało mi się o nich, jak je podarowałem moim
    dzieciom. No i okazało się, że z działek budowlanych zrobił się całkiem
    zdrowy las... Jedyny z niego zysk, to, że można tam grzyby zbierać, bo
    wybudować można co najwyżej sracz.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.