eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFORTIS zegna sie z klientami szybko i bez boluRe: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
  • Data: 2009-06-09 15:37:42
    Temat: Re: FORTIS zegna sie z klientami szybko i bez bolu
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:h0ljsh$37f$1@inews.gazeta.pl...

    >> Ja jestem rozgoryczony.


    > To znaczy że wolałbyś:


    to znaczy tyle, że szkoda mi, bo wyjadałem sobie te wisienki z tortu:
    darmowe bankomaty, nawet 10pln w dowolnym, i darmowe przelewy.


    i nie oczekuję "niech pan przemyśli", bo pakiet złoty z kartą złotą płatną i
    brakiem opłat jedynie do końca roku nie jest altrnatywą.

    fortis to niestety nie jest citi, który robi dużo więcej, i do którego
    zadzwoniłem wczoraj spóźniony, i który już po naliczeniu anulował mi opłaty,
    dla mnie na dwa lata, a dla żony dokąd tylko nie wypowiemy kart kredytowych.
    nawet millennium starało się bardziej i dłużej walczyć o klienta niż fortis
    (tam mieliśmy złote amexy oboje), ale tu też nie było "znaczy że wolałbyś" -
    po prostu zamknąłem.
    raiffeissen też szukał dla mnie propozycji, i obniżał opłatę do zera za obie
    kk visa gold, ale i tu nie było "znaczy że wolałbyś" - zamknąłem.


    fortis robi jakiś dziwny ruch, i jest w tym co robi zdeterminowany. a mnie
    szkoda e-pakietu, bo był podsatwowym rachunkiem (wraz z lukasem jako
    darmowym wpłatomatem i skarbonką zarazem z jego kontem oszczędzam na 8%
    wcześniej lub 5,1% teraz)


    K>N>S>


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1