  • Data: 2010-09-09 19:26:43
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki Gratulki Marzena i Sys nieustajace
    Od: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciao

    Czasem tego czasu nie starcza- jesli sa klopoty techniczne;

    Ta 1 extra minuta "na przypaki techniczne" zalatwilaby sprawe, ale "taki
    leguramin" :-(

    Wole sam ustalac choc faktycznie ostatnio dosc zblizone typy wiele osob miewa

    A "na szelki wypadek" to czesto typuje jako pierwszy i nierzadko nie zmieniam

    +

    A SD nikt nie skomentowal abyscie "utajnili" swoje typy np na ostatnie 2 dni

    A chyba warto

    No chyba ze ktos jeszcze dolaczylby - w co watpie

    Pozdrowko

    Loser

    PS a Kroovka i Asz tez depcza po pietach, ale "brązowemu" :-)