  • Data: 2009-07-09 11:44:48
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 09-07-2009
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    iktorn wrote:

    > Poobserwuj TKO na MiSiach to dopiero zawału dostaniesz ;)

    Hmm onegdaj pamiętam, jak jeszcze byłem nieszczęśliwym posiadaczem akcji
    Orbisu, o godzinie ósmej rano był on jakieś 80% w plecy. Ostatecznie
    skończyło się chyba na ok. dziesięcioprocentowej stracie na otwarciu, ale
    co się wtedy wydarzyło to do teraz nie rozumiem. Tak mało ofert było na ten
    w sumie całkiem płynny papier? TKO powinno spełniać jakieś tam warunki
    równowagi więc nie wydaje mi się możliwe, aby dla jaj jedna osoba mogła
    zachwiać aż tak kursem, ale może nie do końca rozumiem ten mechanizm.