  • Data: 2010-08-10 15:26:12
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 10-08-2010 Brawo Marzena
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marzena <m...@g...com> napisał(a):

    > thx

    > sys i tak wygra

    > dlaczego długo? ja widze praktycznie "natentychmiast" po odswiezeniu

    Ciao

    Moze raz Sys-owi wystarczy podium a "złoto" dla dziewczyny - sie uda ??

    :-)

    Wczoraj i dzis jak zagladalem kolo 8-mej, a nawet ciut po to w ogole Twoich
    typow nie widzialem (a pozniejsze widzialem), az sie martwilem, ze przez
    wakacje bedzie miala "do nadrabiania"

    Pozdrowko

    Loser

    PS cokolwiek nie bedziemy zaklinac a "Sys i tak... " :-)