  • Data: 2012-03-16 17:39:25
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 16-03-2012. PODSUMOWANIE
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciao

    Wielkie GRATULKI dla Sysa,ktory nie tylko wygral, ale zrobil to
    bezapelecyjnie, no i przekroczyl 150 punktow- co zreszta obstawialem
    wczesniej.

    Zoistawil mi walke o 2 miejsce, ktore jakos tradycyjnie sie zalapuje.

    Prywatnie wpisuje sobie , ze osiagnalem 3-cyfrowke, bo 8/3 to tylko typo
    error "ukradl mi" 6 punktow i to obstawiajac jeszcze wczesniej w trakcie
    poprzedniej sesji.

    Do tego "tradycyjnie" spoznienia sekundowe przez neta lub kompa, no i
    wyjazdy, kiedy ostawialem mocno na zapas.

    Gratulki dla calej grupki bedacej "tuz za plecami" tj,. zwlaszcza Darek ,
    Archangell, ASz , Misiek 70 oraz wszystkich typerow.

    Wielkie tradycyjne podziekowania dla ASza za prowadzenie zabawy

    Pozdrowko

    Loser