  • Data: 2009-06-16 19:12:26
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 16-06-2009
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciao

    Marzena dzis 3 razy typowala i w ciagu paru minut 2 razy zmieniala i w koncu
    idealnie

    A juz kiedys tak miala i wtedy 3 razy pod rzad po 6 miala !

    No a Asz to bardzo stabilna forma i moze nie tak efektownie, ale efektywnie
    prze do przodu

    a u mnie typowe 5 pktow-czyli najgorsze bo nie punktowane

    a ze dzis znow sesji nie ogladalem wiec tez nie ma wyczucia

    O tym wiedzialem juz wczesniej, stad spoko moglem gratulowac Sys-owi juz
    wczoraj

    Pozdrowko

    Loser