  • Data: 2009-10-03 14:02:21
    Temat: Re: FUTURES PKO BP
    Od: "Loser" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciao

    Ty mi lepiej wytlumacz -dlaczego wczesniej tak zle wycenialy odjecie praw
    poboru i placono o 1-2 zety za wysoko w stosunku do wartosci teoretycznej

    Jacys dziwni gracze na tych kontraktach FKO bo na koniec piatku z kolei o 93
    grosze ponizej ceny waloru - a teraz juz nie ma zadnych "mykow"

    A sam punkt odniesienia jest dostosowywany po uzyskaniu pelnych informacji-
    czesciej mogl byc co najwyzej szacunkowo o 2.50-3 nisze od ceny waloru (chyba
    ze zalozyc ryzyko nie dojscia emisji do skutku)

    Nikt nie kazal "sie stosowac" i mozna bylo nadal uparcie byc o 1-2 zety wyzej
    zawierac transakcje (jak sie znajdowalo 2ga strone chetna za taka cene)

    :-)

    Pozdrowko

    Loser