  • Data: 2008-08-07 08:19:28
    Temat: Re: Fair play [Multibank]
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dlatego ich karta jest moim podstawowym narzedziem branym pod uwage
    > przy planowaniu rocznych kredytow.

    a ja wnioskowalem o ichniejsza karte (Polbank) i przy okazji kobita
    namawiala mnie na jakis kredyt...wygladalo to jak kredyt w KO, ale placi sie
    odsetki + 5 zl miesiecznie za "obsluge kredytu" - korzystaliscie z tego?
    ja sie nie zdecydowalem, bo ww. kredyt nie jest mi potrzebny

    --
    pozdrawiam
    RobertS