  • 1. Data: 2008-08-07 06:19:35
    Temat: Fair play [Multibank]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Lada moment zaczna sie Igrzyska Olimpijskie i bedzie sie wiecej mowic o
    czystej grze. Czy czysta gra jest informowanie klientow o zmianie
    oprocentowania na mniej korzystne dla klienta w dniu jego wprowadzenia? Wg.
    mnie nie bardzo...

    Data rejestracji wiadomości
    06.08.2008

    Temat wiadomości
    Zmiana oprocentowania

    Treść wiadomości
    Od dnia 6.08.2008r. zmianie ulega oprocentowanie kredytu dla kart
    kredytowych Visa Gold oraz oprocentowanie kredytu ratalnego dla transakcji
    dokonanych kartami kredytowymi. Zmiany związane są ze stałym wzrostem stóp
    procentowych podyktowanym przez Radę Polityki Pieniężnej. Nowe
    oprocentowanie karty Visa Gold wynosi 19,9% w skali roku, a kredytu
    ratalnego 12% w skali roku.

    MK

  • 2. Data: 2008-08-07 06:34:21
    Temat: Re: Fair play [Multibank]
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sie, 08:19, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > procentowych podyktowanym przez Radę Polityki Pieniężnej. Nowe
    > oprocentowanie karty Visa Gold wynosi 19,9% w skali roku, a kredytu

    A w Polbanku caly czas...

    "Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla kredytu ratalnego w
    karcie wynosi 9,49%."

  • 3. Data: 2008-08-07 06:39:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > A w Polbanku caly czas...
    >
    > "Rzeczywista roczna stopa oprocentowania dla kredytu ratalnego w
    > karcie wynosi 9,49%."

    I wyzsza nie bedzie. Musialaby zostac zmieniona ustawa. Polbank pobiera
    tylko maksymalna prowizje za udzielenie kredytu. To jest proklienckie
    nastawienie :).

    MK

  • 4. Data: 2008-08-07 06:46:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sie, 08:39, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > I wyzsza nie bedzie. Musialaby zostac zmieniona ustawa. Polbank pobiera
    > tylko maksymalna prowizje za udzielenie kredytu. To jest proklienckie

    I dlatego ich karta jest moim podstawowym narzedziem branym pod uwage
    przy planowaniu rocznych kredytow.

  • 5. Data: 2008-08-07 08:19:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > I dlatego ich karta jest moim podstawowym narzedziem branym pod uwage
    > przy planowaniu rocznych kredytow.

    a ja wnioskowalem o ichniejsza karte (Polbank) i przy okazji kobita
    namawiala mnie na jakis kredyt...wygladalo to jak kredyt w KO, ale placi sie
    odsetki + 5 zl miesiecznie za "obsluge kredytu" - korzystaliscie z tego?
    ja sie nie zdecydowalem, bo ww. kredyt nie jest mi potrzebny

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-08-07 08:26:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 7 Sie, 10:19, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > odsetki + 5 zl miesiecznie za "obsluge kredytu" - korzystaliscie z tego?
    > ja sie nie zdecydowalem, bo ww. kredyt nie jest mi potrzebny

    Se wzialem i lezy niewykorzystane niewidoczne w BIK, jako bezkosztowa
    rezerwa na "wszelki wypadek".
    Nastraszyli mnie zapowiedzia ubezpieczenia dla tego kredytu, ale cisza
    - ani na stronach ani w korespondencji nie kontynuluja tematu.

  • 7. Data: 2008-08-07 13:02:17
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > czystej grze. Czy czysta gra jest informowanie klientow o zmianie
    > oprocentowania na mniej korzystne dla klienta w dniu jego wprowadzenia?

    ja tez zastanawiam sie co sie z nimi ostatnio stało ? naprawdę obliżył
    się poziom obsługi.
    Przy okazji zapytam, czy ktoś wie gdzie podane są opłaty za karte
    debetową do kont Multibanku ? bo np. konto e-business jest niby darmowe,
    ale karta debetowa kosztuje miesięcznie 3 pln. Patrzę na stronę
    http://www.multibank.pl/dla_firmy/multikonta/busines
    s_net/oplaty_oprocentowanie/
    i nie znajduje o tym informacji.

  • 8. Data: 2008-08-07 19:49:20
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

> [...]
    > czystej grze. Czy czysta gra jest informowanie klientow o zmianie
    > oprocentowania na mniej korzystne dla klienta w dniu jego wprowadzenia?

    Czy zmiana warunków umowy nie musi być przypadkiem zakomunikowana klientowi
    z 30-dniowym wyprzedzeniem?

    k.

  • 9. Data: 2008-08-07 20:40:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Nastraszyli mnie zapowiedzia ubezpieczenia dla tego kredytu, ale cisza
    > - ani na stronach ani w korespondencji nie kontynuluja tematu.

    i co zadnych oplat ani nic jezeli sie nie korzysta?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-08-09 06:27:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > i co zadnych oplat ani nic jezeli sie nie korzysta?

    Zadnych - ani przy przyznaniu, ani przy niekorzystaniu.