eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFaktury NOM - numer konta, czy będzie ten sam na wszystkich fakturach? › Re: Faktury NOM - numer konta, czy będzie ten sam na wszystkich fakturach?
  • Data: 2002-06-05 19:38:24
    Temat: Re: Faktury NOM - numer konta, czy będzie ten sam na wszystkich fakturach?
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnafs5o0.ra6.jacgro@venus.ci.uw.edu.pl...

    > Niestety infolinia NOMu nie potrafiła mi odpowiedzieć, czy na wszystkich
    > fakturach, które otrzymam za usługi NOMa będzie ten sam numer konta,
    > na które wpłacać pieniądze. Sprawa jest o tyle istone, że płacenie
    > przez internet w moim banku wymaga wcześniejszego zdefiniowania na stałe
    > numeru konta, na który mają iść wpłaty.
    > Czy ktoś wie coś w tej sprawie?

    Numer rozliczeniowy banku 11401616 będzie raczej ten sam.
    Natomiast obecnie jak są problemy to możesz zastosować 11400000 i też będzie
    OK.
    Natomiast czy cały numer będzie ten sam to trudno powiedzieć.
    U mnie rachunki za gaz mają za każdym razem inny numer konta, więc konieczna
    jest modyfikacja za każdym razem.

    BTW: Co za problem zmodyfikować przelew skoro masz dostęp do konta via I-net