  • Data: 2009-07-09 16:35:52
    Temat: Re: Faktury dla banku
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borys Pogoreło pisze:

    > Ty chyba masz po prostu syndrom "Hurra mam firmę, mogę wszystko
    > odliczać!". Poczytasz, ochłoniesz ;)

    Nie nadinterpretuj :-).
    Po prostu dowiedziałem się, że na połowę wydatków związanych z budową
    muszę przedstawić faktury, a co się z tym wiąże... trzeba odprowadzić od
    tego vat. Na to nakłada się taki rozwój mojej działalności, że nadchodzi
    czas otworzenia DG. Może więc można to skorelować i... zoptymalizować :-).

    Wiem wiem... jak ktoś szuka rozwiązań, które nie są rekomendowane
    oficjalnie, to zaraz kombinator... No cóż...

    pozdr
    robercik-us