  • Data: 2002-10-05 09:47:34
    Temat: Re: Fałszywy kredyt
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:anjfu0$91d$1@news2.tpi.pl...

    > A jak dokumenty skradziono np 5 lat temu?
    > Zglosilem sprawe policji lecz ci powiedzieli ze mam isc zglosic do urzedu
    > miasta.
    > Tam dostalem jakis swistek ktory potem musialem oddac
    > gdy odbieralem nowy dowod osobisty.
    > Tak wiec teraz zadnego potwierdzenia kradziezy dowodu nie mam.
    > Co prawda do mnie nie zglosil sie zaden bank o splate kredytu lecz
    > jesli ten dowod nie zostal zniszczony i komus kiedys przyjdzie do
    > glowy by go uzyc to co mam teraz zrobic by temu zapobiec ?

    W przypadku kradziezy/zagubienia dokumentow, kazda osoba ktora ma konto w banku,
    powinna zglosis ten fakt w banku. Istnieje specjalna specjalna miedzybankowa baza
    dokumentow zastrzezonych [MIG-DZ]. W przypadku otwierania rachunku, aplikowania o
    kredyt, karte platnicza, a w niektorych bankach nawet przy dokonywaniu przelewu [gdy
    potwierdzenie tozsamosci odbywa sie na podstawie DO] procedury nakazuja sprawdzic czy
    taki dokument nie znajduje sie w MIG-DZ.

    Maciej