  • Date: Thu, 25 Oct 2012 23:08:48 +0100
    From: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fikcyjne limity dla transakcji zbliżeniowych

    On 23/10/2012 18:42, mmk wrote:

    > Skąd taka pewność? Sam się nad tym zastanawiam, czy te biletomaty działają online,
    czy offline. Co do pustej karty prepaid, rozumiem, że sprawdzałeś to
    organoleptycznie? Tyle, że odmowa transakcji może wynikać z ustawień samego
    biletomatu, który takich kart w ogóle nie obsługuje, podobnie jak "z
    > definicji" odrzuca STYKOWE transakcje kartami Maestro:
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,10095050,Dl
    aczego_w_biletomatach_nie_mozna_placic_karta_Maestro
    .html

    [...]
    Karty prepaidowe (nie maestro) dzialaja bez zarzutu ale jednak do stanu
    konta. Podobnie jak zawsze zakladana byla blokada na ta kwote.
    Nie udalo mi sie zdebetowac w wyniku transakcji bezstykowej, wiec jakos
    sie jednak laczy.