  • Data: 2009-02-18 13:10:17
    Temat: Re: Filozoficzne postawy krachu
    Od: "Pester" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kigam" <p...@g...com> wrote in message
    news:gngpic$20e$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie powinno sie z tobą dyskutować ale się zmuszę

    > Tak, potrafisz powiedzieć jakie?

    No jasne. Intel8080 4,77 Khz.
    A dzisiejsze mikroprocesory dochodza do 4 Ghz. Giga jest milion razy wiekszy
    od kilo. Tak ci trudno to zrozumiec?

    > dotad w historii.
    >
    > Taka jest natura rozwoju, będzie przyspieszał a nie spowalniał, jak do tej
    > pory.

    Esplozja nigdy nie trwa wiecznie. To nie jest wcale naturalne. Wrecz
    przeciwnie.

    > Ten argument dyskwalifikuje cię jako dyskutanta a zalicza automatycznie do
    > czubków - nostradamusie

    Ja nie jestem prorokiem jak ty. Ja tylko wnioskuje logicznie.

    > Baran kompletny, motorem wszelkiego rozwoju jest ludzka kreatywność,
    > pomysłowość, inwencja itd. i zaspokajanie potrzeb. Nie ponimaju, nie piszu

    Pierdoly saskie. Byles na filmie Kabaret? Wyobrazasz sobie ludzka
    kreatywnosc bez pieniedzy? Tylko ta dziedzina sie rozwija, ktora jest dobrze
    dofinansowana. Wie to kazdy biznesmen, ale nie wie o tym taki burak jak ty.

    Pester