  • Data: 2009-02-18 13:51:48
    Temat: Re: Filozoficzne postawy krachu
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <4...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ef829d4b-4dbf-4979-b550-ba2e2adf474d@a12g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > Tak wiec jesli motor rozwoju jest chory - wszystko musi sie zatrzymac. Caly
    > rozwoj swiata musi przystopowac.
    > Odetchnac. Odpoczac. Nie wiadomo, czy na krotko, czy na dluzej, czy na
    > zawsze juz...
    >
    > Pester

    Jaki rozwój świata, zaściankowy człowieczku, klapki na oczach, czy
    nowe czerwone mp3 sobie kupił i traktuje to jak rozwój świata?
    Jedź lepiej na misję do Afryki, Wietnamu czy Peru i tam się zapytaj o
    rozwój świata ciołku jeden.

    Pierdolisz jak potłuczony.
    pozdr,
    ted

    nie ma to jak mocne słowo - zdecydowanie logiczny argument

    nie rozumiem, jak ludzie, mający pretensje do tego, że są wykształceni, że są
    jakby elitą we własnym środowisku, nie umieją normalnie ze sobą rozmawiać? skąd
    i po co ta agresja?

    a co do krajów, które wymieniłeś..

    otóż to są skutki cywilizacji ..

    jeśli dodasz do tego jeszcze Afrykę i jej modelowanie na wzór cywilizacji
    białego człowieka .. to .. o czym tu gadać?
    dla sporej części ludzi cywilizacja białego człowieka to tzw. postęp . wg mnie -
    to absolutnie błędne myślenie ..
    Barbara