  • Data: 2005-07-09 17:06:24
    Temat: Re: Firma i przelewy zagraniczne
    Od: "cenzor chamstwa" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mam podobne pytanie. Chodzi o transfery pieniędzy z Niemiec do
    > Polski. 1-2 razy w miesiący 10-20kzł. Chodzi o firmę. Strona Niemiecka w
    > razie czego też mogła by się przystosować ale na pewno nie będą się do
    > tego kwapić. Jakieś poropozycje??
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański

    Nie znam sie na konta firmowych, ale zwroc uwage na to, ze niektore banki
    pobieraja od Ciebie odbiorcy fizycznego (NIE FIRMA) przelewu z zagranicy
    prowizje, ktora jest rozna w zaleznosci od banku.

    Przy kontach dla osob fizycznych, takich oplat NIE POBIERA: MultiBank,
    Reisffeisen Bank (konto lokacyjne), chyba ING Bank Slaski. Ale zaznaczam, ze
    to dotyczy TYLKO kont dla osob fizycznych (nie wiem jak jest z konatmi
    firmowymi w tych bankach).