  • Data: 2004-02-13 06:43:13
    Temat: Re: Forex w mBanku?
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4254.00000cd8.402c1064@newsgate.onet.pl...
    > a za co by opłacił wdrożenie jak nie z twoich 50 gr za przelew?!
    > a tak wycofałeś kasę z banku i nie będzie _bezpłatnego_ forexa

    to raczej jest strategia mbanku. zamiast zakladac coraz wiecej kont z mniej
    wiecej tym samym od 2 lat poziomem lokat stac sie z banku posrednikiem, ma
    baze adresow - szerokie pole razenia i teraz tylko wprowadzac cala mase
    uslug z ktorych sama mfirma bedzie tylko czerpac zyski prowizyjne... no
    oczywiscie od czasu do czasu robiac mailing by powiekszyc grono swoich
    sierotek....
    ... to oczywiscie tylko przypuszczenie, ale wydaje mi sie dosc
    prawdopodobne...