    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Format konta w UK
    Date: Thu, 19 Oct 2006 20:44:35 GMT

    In article <4...@n...home.net.pl>, pierd@pl says...
    > Witam,
    > muszę przesłać do Anglii na konto określoną kwotę w
    > funtach. Dostałem od klienta numer konta w formacie
    > xxxx xxxx. Oczywiście również Sort Code.
    > Ale do przelewu np. w PKOBP potrzebuje
    > jakiś numer konta GB xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx .
    > Bank klienta to National Westminter Bank.
    > Jest możliwość gdzieś to samemu sprawdzić, czy
    > muszę męczyć gościa, żeby poszedł do swojego banku
    > po ten format numeru?

    Hmm?? IBAN to raczej potrzebny do przelewow w systemie STEP2 w walucie
    Euro ... oczywiscie jak przelewasz inna walute IBANK nie zaszkodzi ale
    nic tez nie da ... wiec nie bardzo rozumiem

    Ale jesli dotyczy sie UK to znajdziesz info na temat IBANu w UK:

    http://www.ecbs.org/download/tr201/unitedkingdom.pdf

    AP