  • Data: 2008-12-19 11:25:58
    Temat: Re: [Fortis] 11 dniowy tydzien
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jureq"

    > Ależ dokładnie o to chodzi - odnawia się i ty ją zrywasz. W ten sposób
    > zazwyczaj masz środki przez kilka dni nieoprocentowane z powodu
    > zerwania.

    a to juz twoj problem, ze zadeklarowales lokate jako odnawialna :-)

    Mi chodzi o to, że nie znam banku w ktorym lokata tygodniowa trwa np 11
    dni, albo ogolnie - koniec lokaty przesuwany jest na pierwszy dzien
    roboczy jesli wypada w sobote lub w święto

    Jesli jest jeszcze inny taki bank to prosze o wiadomosc
    *** Blad ***