  • Data: 2008-06-03 17:29:17
    Temat: Re: Fortis bank - dlaczego taki drogi?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@k...pl>

    >Klucz swoją drogą, autoryzacja swoją drogą. Nie pamiętam już jak to
    >było, ale
    >dyskietkę musiałem wkładać do stacji.

    obaj macie rację - w wersji 1 była dyskietka,
    w wersji 2 można bylo go trzymac w roznych miejscach i co wiecej
    mozna bylo używać kluczy wyrobionych przez UNIZETO do podpisu
    bezpiecznego
    W wersji 3 zamkneli mozliwosc uzycia kluczy z Unizeto i w locie
    zatrzymali
    korzystanie z kluczy jakichkolwiek

    Klucze mają byc na chipie w tokenie USB za parę miesięcy

    >ActiveX każdy rozsądny użytkownik wyłącza po instalacji Windowsa.

    ja dodaję banki (strony https://) w "opcjach internetowych"
    -> "zabezpieczenia" do witryn zaufanych
    i ustawiam tym tylko zaufanym obnizony poziom zabezpieczeń i ładnie
    działa
    Przy okazji mam włączone "żądanie weryfikacji serwera https; dla każdej
    z tych stron
    *** blad ***