  • Data: 2002-11-06 00:18:46
    Temat: Re: Fortis (e-pakiet) ...zgrzyt (dlugie)
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hehehe - zacznij od razu dopytywac sie o VC - moze w koncu kiedys sie
    > ugna??
    >:)

    Widze, ze jeszcze wciaz w to wierzysz... ;-)

    A ja tam zamknalem 2 miesiace temu e-pakiet, ale do dzis mi nie przelali
    pozostalej kwoty. A ostatnio stwierdzilem, ze nawet w IE6 nie bardzo chce
    fortis dzialac, tzn. jakies javascripty na stronie logowania wykrzaczaja sie
    i nie mozna dalej przejsc, zeby sprawdzic, czy mi to w koncu zamkneli, czy
    nie...

    --
    <xml-sig>
    Adam