  • Data: 2002-07-31 09:49:11
    Temat: Re: Fortis + linux - jak?
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote in news:slrnaka4l9.rgm.joshua@pingwin.ani:

    > Czy jest tu ktokolwiek komu udało się wysłać przelew w fortisie
    > przy użyciu linuxowych narzędzi?
    > Netscape w ogóle nie nadaje się do pracy - w 99 na 100 prób
    > załadowania strony logowania pl@net się wywala na pysk z "bus
    > error"...
    > Mozilla - no, niby jest fajnie... tyle że nie da się wysłać
    > przelewu, bo ichni javascript nie potrafi zauważyć którejś tam
    > klasy javy :-(
    > Jakieś pomysły? Bo na chrzanienie się z vmware'm i windowsami nie
    > mam ochoty, zresztą nie po to korzystam z linuxa żeby instalować
> [...]

    Było kiedyś dawno temu. Pamiętaj że Planet potrzebuje dyskietki z
    kluczami w stacji A do wysłania przelewu - linuxowy opis pod poniższym
    linkiem.

    Mi pod win2k nie działa wysyłanie przelewów pod żadną Mozillą -
    podejrzewam że są problemy z uprawnieniami appletu javy pod jre 1.3 -
    kiedyś to może zgłębię. ;)

    a w temacie linuxa:

    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-
    8&safe=off&threadm=m2d72xnqc3.fsf%40rzepa.dziupla.eu
    .org&rnum=4&prev=/g
    roups%3Fnum%3D30%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe
    %3DUTF-
    8%26safe%3Doff%26q%3Dfortis%2Blinux%2Bgroup%253Apl.*

    Powinno wystarczyć, na przyszłość polecam przeczesanie archiwum _przed_
    zadaniem pytania. ;]

    --
    empeg

    {6B23E4B0-C7F4-4295-AFB9-66A93A96B9AD}