  • 1. Data: 2002-07-31 09:49:11
    Temat: Re: Fortis + linux - jak?
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Jacek Osiecki wrote in news:slrnaka4l9.rgm.joshua@pingwin.ani:

    > Czy jest tu ktokolwiek komu udało się wysłać przelew w fortisie
    > przy użyciu linuxowych narzędzi?
    > Netscape w ogóle nie nadaje się do pracy - w 99 na 100 prób
    > załadowania strony logowania pl@net się wywala na pysk z "bus
    > error"...
    > Mozilla - no, niby jest fajnie... tyle że nie da się wysłać
    > przelewu, bo ichni javascript nie potrafi zauważyć którejś tam
    > klasy javy :-(
    > Jakieś pomysły? Bo na chrzanienie się z vmware'm i windowsami nie
    > mam ochoty, zresztą nie po to korzystam z linuxa żeby instalować
> [...]

    Było kiedyś dawno temu. Pamiętaj że Planet potrzebuje dyskietki z
    kluczami w stacji A do wysłania przelewu - linuxowy opis pod poniższym
    linkiem.

    Mi pod win2k nie działa wysyłanie przelewów pod żadną Mozillą -
    podejrzewam że są problemy z uprawnieniami appletu javy pod jre 1.3 -
    kiedyś to może zgłębię. ;)

    a w temacie linuxa:

    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-
    8&safe=off&threadm=m2d72xnqc3.fsf%40rzepa.dziupla.eu
    .org&rnum=4&prev=/g
    roups%3Fnum%3D30%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe
    %3DUTF-
    8%26safe%3Doff%26q%3Dfortis%2Blinux%2Bgroup%253Apl.*

    Powinno wystarczyć, na przyszłość polecam przeczesanie archiwum _przed_
    zadaniem pytania. ;]

    --
    empeg

    {6B23E4B0-C7F4-4295-AFB9-66A93A96B9AD}

  • 2. Data: 2002-07-31 11:59:00
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 31 Jul 2002 09:49:11 GMT, Grzegorz Podsiadło napisał(a):

    >Było kiedyś dawno temu. Pamiętaj że Planet potrzebuje dyskietki z
    >kluczami w stacji A do wysłania przelewu - linuxowy opis pod poniższym
    >linkiem.

    Ech - to nie to. Pliki już dawno są, tylko że kliknięcie w "zatwierdź" w
    ogóle wywala JS - na konsoli javascript widać, że nie mógł znaleźć jednej
    klasy Javy - nie mam teraz czasu na sprawdzanie o jaką klasę chodzi...

    >Mi pod win2k nie działa wysyłanie przelewów pod żadną Mozillą -

    No to pod linuxem tym bardziej nie będzie chodziło :-(
    Jak klikasz "zatwierdź" - to wpisz potem w URL javascript: - zobacz, czy nie
    masz komunikatów błędów typu ".... blablabla is not a function"

    >Powinno wystarczyć, na przyszłość polecam przeczesanie archiwum _przed_
    >zadaniem pytania. ;]

    Zajrzałem - zwróć uwagę, że podany przez Ciebie link prowadzi do dyskusji, w
    której uczestniczyłem - Ty zresztą też ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 3. Data: 2002-07-31 12:39:21
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Jacek Osiecki wrote in news:slrnakfjk8.4b4.joshua@pingwin.ani:

    > No to pod linuxem tym bardziej nie będzie chodziło :-(
    > Jak klikasz "zatwierdź" - to wpisz potem w URL javascript: -
    > zobacz, czy nie masz komunikatów błędów typu ".... blablabla is
    > not a function"

    Hmm, przynajmniej jedno coś niosące zdanie napisałem... ;)

    A teraz wracając do tematu:

    po podaniu hasła klucza prywatnego i zatwierdzeniu JS Console już się
    nie chce pojawić, cała przeglądarka się silnie zamyśla. Gdy otowrzyłem
    JS Console wcześniej nic się na niej nie pojawiło. Gdy zamyknę w takiej
    chwili mozillę to otrzymuję na Java Consoli coś takiego:

    java.security.AccessControlException: access denied
    (java.lang.RuntimePermission modifyThreadGroup)

    at java.security.AccessControlContext.checkPermission(U
    nknown Source)

    at java.security.AccessController.checkPermission(Unkno
    wn Source)

    at java.lang.SecurityManager.checkPermission(Unknown Source)

    at sun.applet.AppletSecurity.checkAccess(Unknown Source)

    at java.lang.ThreadGroup.checkAccess(Unknown Source)

    at java.lang.Thread.init(Unknown Source)

    at java.lang.Thread.<init>(Unknown Source)

    at sun.plugin.AppletViewer.onClose(Unknown Source)

    at sun.plugin.navig.win32.AppletPluginPanel.destroyPane
    l(Unknown
    Source)

    at sun.plugin.navig.win32.PluginObject.destroyPlugin(Un
    known Source)

    at sun.plugin.protocol.https.BrowserHttpsInputStream.op
    enStream(Native
    Method)

    at sun.plugin.protocol.https.BrowserHttpsInputStream.<i
    nit>(Unknown
    Source)

    at
    sun.plugin.protocol.https.BrowserHttpsURLConnection.
    getInputStream(Unkn
    own Source)

    at
    sun.plugin.protocol.https.BrowserHttpsURLConnection.
    getHeaderField(Unkn
    own Source)

    at java.net.URLConnection.getHeaderFieldInt(Unknown Source)

    at java.net.URLConnection.getContentLength(Unknown Source)

    at sun.applet.AppletClassLoader.getBytes(Unknown Source)

    at sun.applet.AppletClassLoader.access$100(Unknown Source)

    at sun.applet.AppletClassLoader$1.run(Unknown Source)

    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)

    at sun.applet.AppletClassLoader.findClass(Unknown Source)

    at sun.plugin.security.PluginClassLoader.findClass(Unkn
    own Source)

    at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)

    at sun.applet.AppletClassLoader.loadClass(Unknown Source)

    at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)

    at java.lang.ClassLoader.loadClassInternal(Unknown Source)

    at java.lang.Class.forName0(Native Method)

    at java.lang.Class.forName(Unknown Source)

    at com.melba24.applets.M24Sign.sign(M24Sign.java:211)

    at java.lang.reflect.Method.invoke(Native Method)

    at sun.plugin.liveconnect.PrivilegedCallMethodAction.ru
    n(Unknown
    Source)

    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)

    at sun.plugin.liveconnect.SecureInvocation$2.run(Unknow
    n Source)

    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)

    at sun.plugin.liveconnect.SecureInvocation.CallMethod(U
    nknown Source)

    Nie wygląda to więc na problem JS, tylko javy. Ale pod ie używam tego
    samego plugina jre 1.3.1 i działa.

    Mozilla to 1.1 beta, system to win2k en sp2.

    Wieczorem poprowadzę dalej śledztwo. :)

    --
    empeg

    {6F1672E7-9284-483B-A3FC-5AFAC2548D84}