  • Data: 2006-03-20 21:00:19
    Temat: Re: Fortis podrożał?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK"

    > Nie, kart ci u mnie dostatek ;). Chodzi mi o overnighty, lokaty,
    > fundusze
    > itp. Czy np. majac rachunek silver/gold dostaje lepsze warunki.
    > Obecnie jest
    > promocja kont silver/gold, przez 1 rok nie pobieraja za nie oplaty,
    > wiec
    > zastanawiam sie co lepsze epakiet, czy ktorys z w/w rachunkow.

    e-pakiet lepszy - mialem srebrny i zmienilem na e-pakiet to wiem :-)
    Lokaty masz na nim rowniez, przelewy darmowe a nie po 1,50
    funduszy i tak w F. w pl@net nie sprzedają.
    Nadaje sie za to do stalych zlecen, przelewow zasilajacych inne
    rachunki
    i darmowych bankomatow - w sumie za jedyne 8 zl/mies.
    *** blad ***