    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
    Date: Fri, 19 May 2006 21:34:09 +0200

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Na Fedorze i FF 1.5.0.1.?
    > Wiesz, co trzeba zmienić?

    Niestety, nie mam pojęcia. Jak pisałem, używam Gentoo i FF 1.5.0.3.
    O ile dobrze pamiętam, standardowa instalacja Fedory nie zawiera SUN
    JRE, gdyż Sun nie zezwalał na dystrybuowanie Javy i instalowanie jej
    użytkownikowi bez akceptacji licencji*). Być może w Fedorze
    zainstalowana jest inna maszyna wirtualna, która niekoniecznie będzie
    zgodna ze standardem. Albo w ogóle jej nie ma... Ale tego nie jestem
    pewien.

    > U mnie nie można, tzn. można, ale w tekście, który pojawia się do
    > wydruku (i na wydruku) brakuje wielu cyfr i liter tak, że jest on
    > zupełnie nieczytelny.

    Hm, pewnie otwiera się w jakimś evince albo kpdf. Spróbuj ściągnąć i
    zainstalować Adobe Acrobat Reader - najnowszą wersję dla Linuksa.

    *) - dosłownie kilka dni temu zapowiedzieli zmianę swojej polityki i
    mają nieco zmienić licencję.

    Pozdrawiam,

    Marek