  • Data: 2010-04-21 20:37:52
    Temat: Re: Forum dot. giełdy, forexu
    Od: KubaS <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 21:29, "george" <g...@v...pl> wrote:
    > "Kiwaczek" <m...@y...com> wrote in message

    d.googlegroups.com...

    > Tak naprawdę chodzi mi o fora stricte poświęceone tajdingowi tyle że
    > polskojęzyczne. Bez polityki, teorii spiskowych itp. Tylko AT,
    > startegie automatyczne itp.
    > W angielskiej wersji jest dość sporo interesujących m.in. ostatnie
    > moje odkryciehttp://forex-strategies-revealed.com/.
    >
    > sprawa jest dośc prosta, święty graal to trudna sprawa a jak juz go ktos
    > odkryje w tym szumie to napewno sie podzieli tym na forum. ty natomiast
    > uważaj żebys sie na tych "angielskich" forach nie dał podpuścić. sporo to
    > sponsorowany ruch.
    >
    > george

    Wejdź na www.forex.nawigator.biz i tam poszukaj, napewno po odsianiu
    wielu postów znajdziesz to co cię interesuje.
    Jest to dobrze zorganizowane forum i mimo wszystko jest tam wielu
    porządnych ludzi, którzy znają się na rzeczy i którzy z chęcią
    odpowiedzą na twoje pytania.

    Pozdrawiam.
    Kuba

    PS: Uwarzaj na demotraderów - czyli takich którzy znają forex tylko z
    kont demo.