  • 1. Data: 2010-04-21 17:38:23
    Temat: Forum dot. giełdy, forexu
    Od: Kiwaczek <m...@y...com>

    Witam. Czy jest gdzieś dobre forum skupiające ludzi aktywnie
    trejdujących nie tylko na naszej giełdzie ale też na forexie,
    surowcach, cfd itd. Chodzi o polskojęzyczne fora, na których można się
    czegoś nauczyć i ewentualnie podzielić się własnym doświadczeniem.
    Niestety ta grupa tylko z nazwy jest poświęcona tej tematyce, ale mam
    nadzieję, że znajdę tu odpowiedź.

  • 2. Data: 2010-04-21 17:47:34
    Temat: Re: Forum dot. giełdy, forexu
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Kiwaczek <m...@y...com> napisał(a):

    > Witam. Czy jest gdzie=B6 dobre forum skupiaj=B1ce ludzi aktywnie
    > trejduj=B1cych nie tylko na naszej gie=B3dzie ale te=BF na forexie,
    > surowcach, cfd itd. Chodzi o polskoj=EAzyczne fora, na kt=F3rych mo=BFna
    si=
    > =EA
    > czego=B6 nauczy=E6 i ewentualnie podzieli=E6 si=EA w=B3asnym
    do=B6wiadczeni=
    > em.
    > Niestety ta grupa tylko z nazwy jest po=B6wi=EAcona tej tematyce, ale mam
    > nadziej=EA, =BFe znajd=EA tu odpowied=BC.

    Mylisz się. Nazwa tej grupy jest zgodna z zainteresowaniami jej uczestników.
    Opisz swój problem, zadaj pytania, wszyscy pospieszymy z pomocą.

    pozdrawiam
    kc

  • 3. Data: 2010-04-21 17:52:55
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > ewentualnie podzielić się własnym doświadczeniem.

    Dawaj dawaj stary, powiedz co umiesz - my cię tu chetnie
    wysłuchamy....

    A na pocżątek sprawdzimy twój poziom:
    Wyjaśnij krok po kroku co oznacza ten kawałek kodu:

    [...]
    _N(Title = StrFormat("{{NAME}} - {{INTERVAL}} {{DATE}} Open %g, Hi %g,
    Lo %g,
    Close %g (%.1f%%) {{VALUES}}", O, H, L, C, SelectedValue( ROC( C,
    1 ) ) ));
    [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-04-21 17:53:48
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Kiwaczek <m...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > Niestety ta grupa tylko z nazwy jest po=B6wi=EAcona tej tematyce, ale mam
    > nadziej=EA, =BFe znajd=EA tu odpowied=BC.

    Jest jeszcze wgt.forex, ale chyba zdechła ze względu na brak wątków
    pobocznych

    kc

  • 5. Data: 2010-04-21 17:54:15
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Kiwaczek"

    pl.biznes.Większość_Głupich_Postów_Wzasadzie

  • 6. Data: 2010-04-21 18:27:27
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    [...]
[...]

    Mówisz co wiesz czy wiesz co mówisz? ;)
    Dombrek

  • 7. Data: 2010-04-21 18:55:26
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >Niestety ta grupa tylko z nazwy jest poświęcona tej tematyce, ale mam
    >nadzieję, że znajdę tu odpowiedź.

    A bo wkurwił mnie młody, się będzie wymądrzał i mówił ludziom gdzie i
    o czym mają dyskutować....

    Informuję niniejszym młodzież, że jak kuźwa Obamie braknie kasy za
    parę lat w budżecie na obowiążkowe ubezpieczenia zdrowotne - które
    właśnie wprowadza - to S&P500 może spadać, jak również i Dolar
    (korelacja 1).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-04-21 19:05:48
    Od: Kiwaczek <m...@y...com>

    On 21 Kwi, 19:52, Endriu <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > Lo %g,
    > Close %g (%.1f%%) {{VALUES}}", O, H, L, C, SelectedValue( ROC( C,

    A no właśnie to miałem na myśli pisząc, że grupa jest "tylko z nazwy"
    dla taderów. Za dużo tu frustratów, których w realu nikt nie słucha
    więc przynajmniej tu próbują zaistniec.

  • 9. Data: 2010-04-21 19:08:38
    Od: Kiwaczek <m...@y...com>

    Tak naprawdę chodzi mi o fora stricte poświęceone tajdingowi tyle że
    polskojęzyczne. Bez polityki, teorii spiskowych itp. Tylko AT,
    startegie automatyczne itp.
    W angielskiej wersji jest dość sporo interesujących m.in. ostatnie
    moje odkrycie http://forex-strategies-revealed.com/.

  • 10. Data: 2010-04-21 19:19:35
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > W angielskiej wersji jest dość sporo interesujących m.in. ostatnie
    > moje odkryciehttp://forex-strategies-revealed.com/.

    Jeżeli chodzi o systemy to proszę tu parę linków:

    http://www.guppytraders.com/Metastock%20Formulas/for
    mula%20index.htm
    http://www.advantagetrading.net/pl-metastock.html

    Na http://www.stopazwrotu.pl/ po zalogowaniu oferują zdaje się jakiś
    system besssa-bocznik-hossa - nie sprawdzałem, ale słyszałem...

    Jest tego w sieci tyle, samemu można sobie coś napisać i sprzawdzać
    historycznie na różnych platformach.
    Konkretnie musisz mówić o co ci chodzi, bo tak ogólnie to ciężko ci
    pomóc, jak nie zadasz konkretnego pytania.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/