  • Data: 2008-02-25 10:25:16
    Temat: Re: Forum pracownikow PKO BP - ciekawe
    Od: "Zephyr" <z...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

    a ja z innej beczki:

    co za idiota wymyślił w tym nowym programie, że żeby zrobić przelew
    zagraniczny muszę założyć konto osobiste, bo gotówką do kasy nie idzie?
    robiłem przelewy zagraniczne kilka lat w sytemie: składam Zlecenie w okienku
    od obsługi -> do kasy ->powrót i odbiór potwierdzenia
    nastał październik i ch.j... teraz najpierw musze stać do kasy, potem stac w
    drugiej kolejce znowu zeby złożyc Zlecenie.
    mało tego:

    tu są warunki:

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=przel_tran/grupa=6/
    id_product=przel_tran/podgrupa=8/section=indy/zone=-
    1
    Warunki wykonywania przelewów transgranicznych

    pkt.2
    polecenia przelewu za granicę, polegającego na przekazaniu przez PKO Bank
    Polski określonej kwoty pieniężnej, wpłaconej przez zleceniodawcę w kasie
    oddziału PKO Banku Polskiego, na rachunek beneficjenta w innym państwie
    członkowskim,
    WPŁACONEJ W KASIE !!!!

    a nie mozna tego zrobić !!!! przynajmniej taka informacja jest udzielona w
    PKO BP, byłem w 4 oddziałach, wszędzie odmówiono !!!
    ja nie chce konta, bo trzeba za nie płacić 5,40