  • Data: 2012-12-13 19:51:17
    Temat: Re: Fotokasa -- Citi
    Od: MarcinK <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-11 17:30, marek.h pisze:

    > Dobrze, że mailowy support jest trochę bardziej zorientowany. Dostałem przed chwilą
    taką odpowiedź:

    > "W nawiązaniu do otrzymanego zgłoszenia informujemy, że Promocja dotycząca opłaty
    rachunków za pośrednictwem FotoKasy jest nadal aktualna.

    > Transakcje FotoKasy, w których jako rachunek źródłowy wskaże Pan kartę kredytową,
    są traktowane jako transakcje bezgotówkowe, w związku z tym, zostaną uwzględnione
    również podczas rozpatrywania warunków wymienionej przez Pana promocji."

    > Promocja o którą pytałem, to grouponowa kk z citi z 200zł bonusem przy wydaniu
    300zł w ciągu 3 mcy w co najmniej 3 transakcjach. Czyli fotokasą można spokojnie ten
    warunek cyknąć nie wyjmując nawet karty. Czyli dodatkowy bonus 100zł być może wpadnie
    z fotokasy :)

    byłbym ostrożny, bowiem zgodnie z regulaminem promocji grouponowej:
    "Zostaną zaksięgowane co najmniej 3 bezgotówkowe transakcje na łączną
    kwotę 300 zł (z wyłączeniem przelewów z Karty obejmujących
    wydatki Klienta związane z użytkowaniem domu lub mieszkania, o których
    mowa w Regulaminie Kart Kredytowych Citibank Banku
    Handlowego w Warszawie S.A.) nowo wydaną Kartą nie później niż do końca
    trzeciego miesiąca kalendarzowego od daty wydania Karty"