  • From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Frajer ze mnie cd (mBank)
    Date: Thu, 30 Mar 2006 18:03:32 +0200

    > dzien.
    > No moze za mocno powiedzialem. Ale chyba w zadnym innym banku nie zajmie
    > to nawet 20% tego czasu co w mBanku

    Drogą korespondencyjną? Zakładanie (pełne, czyli z kartą i z powiązanym
    M@klerem) konta S@zam Inwestor zajęło mi w sumie siedem tygodni. Oczywiście
    kilka razy musiałem stawić się w oddziale, co akurat dla mnie nie było
    problemem a obsługa białkowa była na najwyższym poziomie lub robiła wszystko
    w tym kierunku. Na samo przygotowanie umów czekałem prawie dwa tygodnie i
    drugie tyle na kartę wydawaną i przesyłaną wtedy jeszcze z Austrii, o ile
    mnie pamięć nie myli.. Może coś się do tej pory zmieniło, bo rachunek
    bankowy udało się zamknąć w jeden dzień. Reka mi przy tym zwiędła, bo
    podpisów było bez liku. Maklerski zamykam już dwa miesiące i..... nie wiem
    czy mi się to uda ;-) Nie usprawiedliwiam mBanku, bo to co się teraz dzieje
    woła przynajmniej o pomstę do nieba ;-) ale bardzo często winą za
    przewlekłość należy obciążyć klienta, który np na dwóch dokumentach nie
    potrafi się tak samo podpisać, co przy kontakcie korespondencyjnym jest
    niezwykle ważne gdy prawo nie przewiduje innej formy jak pisemna. Takich
    podobnych w skutkach przyczyn można długo mnożyć.

    Pozdr.
    K.K.