eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFresh Market mi nie działaRe: Fresh Market mi nie działa
  • Data: 2013-01-11 11:40:49
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 10:58:32 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    > W dniu 2013-01-11 09:25, luc pisze:
    >
    > > Hmmm... To słabo. Przelew na Twój rachunek? Spróbuj z innym numerem rachunku.
    >
    >
    >
    > Przelew na konto w Citi (spłata KK). Spróbuję jeszcze u płaza.
    >
    >
    >
    > Nie wiesz czy sprytny łyknie? Wtedy nie trzeba by latać do żaby.
    >

    Sprytny ma listę obsługiwanych typów odbiorców, zawartą w regulaminie. Trzeba do nich
    pisać i sugerować rozszerzenie o nowych. Mnie np. interesuje płatność za czesne w
    szkołach niepublicznych.
    Możesz w aplikacji dodać odbiorcę ręcznie (zamiast skanowania kodu), ale zablokują Ci
    go, gdy będziesz chciał zrobić następny przelew albo nawet pierwszego Ci nie puszczą.
    Miałem tak z rachunkiem do opłacania czynszu, odblokowali mi go, gdy przesłałem im
    skan tegoż. Nie masz jakiegoś telefonu do zapłacenia, czynszu, albo rachunku za prąd?


    pzdrwm
    luc

    'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1