eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFresh Market mi nie działa › Re: Fresh Market mi nie działa
  • Data: 2013-01-22 13:02:19
    Temat: Re: Fresh Market mi nie działa
    Od: wefe <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 23:30:07 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    >
    > > [ciach]
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    >
    > >
    >
    > > Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    >
    > >
    >
    > > realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    >
    > >
    >
    > > świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    >
    > >
    >
    > > wpłat "Drobne rachunki w Żabce".
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    >
    > >
    >
    > > ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    >
    > >
    >
    > > Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    >
    > >
    >
    > > fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    >
    > >
    >
    > > rachunki własne zostanie utrzymana.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    >
    > >
    >
    > > rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    >
    > >
    >
    > > płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    >
    > >
    >
    > > itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    >
    > >
    >
    > > Klientów na ich konta bankowe.
    >
    > >
    >
    > > (...)
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej

    raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
    Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
    którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1