eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFresh Market mi nie działaRe: Fresh Market mi nie działa
  • X-Received: by 10.49.28.162 with SMTP id c2mr4459463qeh.41.1358863105991; Tue, 22 Jan
    2013 05:58:25 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.28.162 with SMTP id c2mr4459463qeh.41.1358863105991; Tue, 22 Jan
    2013 05:58:25 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder
    1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds
    -media.com!feed-me.highwinds-media.com!p13no4113867qai.0!news-out.google.com!k2
    ni1457qap.0!nntp.google.com!p13no4113865qai.0!postnews.google.com!glegroupsg200
    0goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 22 Jan 2013 05:58:25 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=178.37.87.153;
    posting-account=ZPNWrgoAAAD8uCq7OF93WRdhoHTx9ztv
    NNTP-Posting-Host: 178.37.87.153
    References: <kcn7u3$s4e$1@speranza.aioe.org> <kdjtqt$dak$1@speranza.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <e...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Fresh Market mi nie działa
    From: mietek <b...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 22 Jan 2013 13:58:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4872
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:586137
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, January 22, 2013 1:02:19 PM UTC+1, wefe wrote:
    > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 23:30:07 UTC+1 użytkownik eisenberg napisał:
    >
    > > W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 18:28:01 UTC+1 użytkownik radar napisał:
    >
    > >
    >
    > > > [ciach]
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > w odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, iż płatności zlecane przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Pana do realizacji z użyciem karty płatniczej na rachunek xxx były
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > realizowane przez Pana wbrew zapisom obowiązującego Regulaminu
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > świadczenia usługi pośrednictwa w zakresie przyjmowania i dokonywania
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłat "Drobne rachunki w Żabce".
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > poniżej wskazuję konkretny zapis Regulaminu, o który Pan prosił: § 1
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > ust. 1a) Z listy Drobnych rachunków wyklucza się: iii. płatności
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > fizycznych. Jednocześnie chciałabym poinformować, iż blokada wpłat na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunki własne zostanie utrzymana.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Szanowny Panie,
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > wpłatami własnymi były wszystkie realizowane przez Pana wpłaty na
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > rachunek xxx. W sklepach "Żabka" może Pan realizować zapłatę kartami
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > płatniczymi za rachunki, czyli np: opłaty za gaz, prąd, czynsz, telefon
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > itp. Oferowana przez nas usługa nie służy dokonywaniu wpłat przez
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > Klientów na ich konta bankowe.
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > (...)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > No nic, pomęczymy Panią Magdalenę B. jeszcze trochę... ;)
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > Ja mam blokadę KIK od piątku. Przekroczyłem limit 5k za 30 dni. Ciekawe co dalej
    >
    >
    >
    > raczej masz blokadę na określony nr rachunku.
    >
    > Spróbuj zapłacić podając inny nr rachunku bankowego,
    >
    > którego wcześniej nie podawałeś,przejdzie :-)

    polecam pierwsze googlowac - tak jak kolega wyzej mowi:
    http://livesmarter.pl/czy-zabka-ogranicza-platnosci-
    drobne-rachunki-sprawdzamy/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1