    Date: Thu, 23 Sep 2010 23:25:20 +0200
    From: "Bogdan B." <g...@r...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusz dla 10-latki?

    W dniu 2010-09-23 23:19, Liwiusz pisze:

    > To akurat byłaby zaleta - nie wydadzą przy chwilowej zachciance.

    No jak dla kogo. Jeżeli ktoś uważa się za nieodpowiedzialnego, to może.
    My się zdecydowaliśmy że jednostki będą własnością matki, po osiągnięciu
    pełnoletności będzie darowizna (zakładamy że utrzyma się zwolnienie od
    podatku dla I grupy podatkowej).
    Ale na pewno sporo TFI dopuszcza że uczestnik jest małoletni - trzeba
    poczytać statuty funduszy. Do eksperymentów praktycznych nie doszliśmy
    z powodu jak wyżej.