  • Data: 2007-02-26 20:58:50
    Temat: Re: Fundusz parasolowy AIG w mBanku
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    yayco napisał(a):

    > Przed

    czlowiek w niesiadomosci zyje...
    Niby tylko 19%, a to kurde kupa kasy jest w perspektywie wielu lat..

    Jedynym sposobem na unikniecie tych oplat jest tzw III filar?

    Bo teraz trzeba przeliczyc potencjalne zyski z takiego 3 filaru
    w okresie 10 lat na przyklad, i porownac to z zyskami z funduszy
    akcji odliczajac 19% - nadal 3 filar wypada tak blado?
    Czy tez moze powinienem poza oszczedzaniem dlugoterminowym w funduszu
    akcji, wplacac takze na 3 filar? (wiem, ze tam sa jakies limity, choc
    nie wiem czy te 2tys z kawalkiem to rocznie czy miesiecznie)

    Sierp