  • Data: 2004-09-13 18:11:00
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umorzenia jednostek i nie tylko.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdybyś od razu w sygnaturce zaznaczył:
    > "nadęty bufon o ciasnym rozumku"
    > nie traciłbym czasu na jakąkolwiek dyskusję.
    >
    > A żyj sobie zdrowo w swoim naiwnym przekonaniu,
    > że lepiej ode mnie znasz półtoraroczną historię
    > moich ponad stu zleceń w SFI mBanku i to
    > komu, jak, kiedy i ile zapłaciłem od tego opłat i prowizji.
    > Nie zamierzam Cię więcej przekonywać.
    >
    > Jednak aby przypadkiem jakiś czytelnik tej grupy
    > nie wziął za dobrą monetę wywodów
    > pewnego teoretyka od siedmiu boleści,
    > napiszę raz jeszcze:
    > Nie masz bladego pojęcia o SFI mBanku! (i CO multi przy okazji)

> [...]

    Najwidoczniej tak jest.
    "moich ponad stu zleceń w SFI mBanku " -jasne, jestes dumny?
    Ja pisalem wczesniej oczyms innym o BZWBK ARKA.
    Co do teoretyka - nie jestem nim, wole praktyke, a jak pisalem nie kupuje
    przez mBank tylko bezposrednio w BZWBK (mBank nie ma Arki)
    "Nie masz bladego pojęcia o SFI mBanku" - nie mam pojecia jak oni to robia,
    ze TFI nie pobiera oplat, wiec to sprawdze.
    A co do bufona - to proponuje wsadz sobie go w tyl...

    Tak wiec zadzwonie za pare dni do mlini i sie dowiem.