  • Data: 2004-09-13 16:03:46
    Temat: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0bd2.00000200.4145a25e@newsgate.onet.pl...

    > BZDURA!
    > Widzę że dalej nie chcesz/ nie potrafisz z rozumieć :-(

    > Czyli wpłacasz np 3000 i nabywasz jednostki za
    > 3.000-3% = 2.910 i jak za szybko będziesz chsiał się ich pozbyć
    > zapłacisz 'dodatkową karę'

    bzdura, placisz za odkupienie, jak pisalem wczesniej, sam tak robilem wiec
    to znam z praktyki.

    > DWS i inne w mBanku
    > wpłacasz np 3000 i nabywasz jednostki za 3.000
    > i nie ma znaczenia czy przedłożysz je do odkupienia
    > za rok, miesiąc, czy następnego dnia,
    > dostaniesz pełną wartość jednostek (minus belkowe jeśli był zysk)
    > bo NIE MA OPŁAT DYSTRYBUCYJNYCH ani przy zakupie, ani przy sprzedaży
    bzdura placisz 4% za fundusz inwestycyjny w akcje, znam z praktyki,
    czlowieku nie masz pojecia o tym nic

    > (A zupełnie inną historią jest fakt, że
    > w każdym przypadku płacisz opłatę za zarządzanie,
    > ale ona jest opbierana przed wyceną jednostek,
    > więc jest dla Ciebie niewidoczna i w tym wątku nie ma znaczenia.)
    cena netto i brutto.
    Od kapitalu placisz np 4% czyli 5000 * 4%, mozesz liczyc sobie albo netto
    albo brutto jak komu wygodnie, jesli dostajesz wyciag z DWS to dostajesz
    ceny jednostek brutto (price of unit).

    Czlowieku, jakie ty bzdury piszesz wez sie zastanow. Pewnie kupiles rynek
    pieniezny i dla tego nie zaplaciles nic, ja mam doczynienie z tym czesto i
    wiem co pisze, wiec mnie nie pouczaj.
    Wiec pisze poraz ostatni, jesli kupujesz DWS akcje to placisz 4% (5000),
    jednostek nie dostanie za 5000 tylko za 4800zł. Tobie chodzi o to ze mBank
    nie pobiera zadnych oplat dla siebie dlatego ze TFI odpalaja mu dzialke.

    Tak wiec koniec kropka.