  • Data: 2008-01-16 03:16:49
    Temat: Re: Fundusze, inwestycjie, bzdury...
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości
    news:fmf004$mtp$7@news.onet.pl...

    > No to swietnie czas kupic fundusz zyjacy z obslugi windykacji dlugow.
    > Wysokie stopy swietnie obligacje z marza 3% + CPI dadza zarobic.
    > Gdy CPI zbija bo musza do 2% a ja bede mial 7% rewelacja.

    Jasne, kolejny ekspert... a dlugi to z czego sciagna? Moze z gieldy?
    Dostaniesz pakiet akcji wartych 1 zl jako rekompensate.
    Zrozum, na rynku od mniej wiecej 80 lat istnieje "dmuchany pieniadz", od
    mniej wecej 30 lat wstecz jego ilosc rosnie lawinowo nie ma zadnego pokrycia
    w zlocie, czy ropie (choc z ropa sa proby utrzymania jakiegokolwiek
    depozytu - patrz ceny ropy w ostatnich 4 latach).
    Zloto zwyzkuje. Raczej polecal bym ci wycofac kase z funduszy a przezucic
    sie na zloto.
    Tylko czekac kiedy banki beda zamkniete z powodu nadmiaru chetnych na swoja
    kase a ktorej nie ma...
    "To co dzieje sie dzis, to jedynie wierzcholek gory lodowej" - tak mowia
    eksperci z BBC, oraz SKY TV.