  • Data: 2003-05-06 20:03:54
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:b98ldu$56e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > [...]
    > faktury
    > [...]
    >
    > Czy ty szukasz idiotoodpornego programu generującego same zyski ????
    > Takiego nie ma.

    naprawde? nie ma? no to co ha biedny teraz zrobie... pewnie bede musial
    przepic to co chcialem oszczedzic ;)

    a powaznie, to z tymi programami to jest pewnie tak jak z innymi ofertami
    bankow, np. bank jest 'fajny', dla ludzi i nastawiony przyjaznie i konto
    jest online, ale sie potem w praniu okazuje, ze co z tego ze pieniadze
    (wplywy) sa ksiegowane natychmiast, skoro mozna z nich skorzystac dopiero
    dnia nastepnego? (eurokonto WWW w pekao), albo ze jako student studiow
    dziennych mimo wplywow na konto sporo powyzej sredniej krajowej (praca na
    caly etat) nie dostanie kredytu w ror, ani nawet debetu, bo wlasnie jest
    studentem i napewno obleje sesje i do woja go wezma i kto potem bedzie
    splacal te kredyty/debety (pko bp). I dlatego prosze o opinie nie na temat
    konkretnego TFI lub funduszu, a na temat Programu Aktywnego Oszczedzania. I
    interesuje mnie czy ktos nie trafil czasami na jakas mine przy okazji
    stycznosci z tym produktem, a moze jest ktos zadowolony z niego bo... i o
    to, i tylko o to pytam ;)

    > Kup sobie Pioniera skoro Ci się spodobał, albo SEB4 (mniej stracisz)

    dziekuje za rade...

    --
    Tomek