eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFundusze inwestycyjne - czy opłaca się na jeden miesiąc? › Re: Fundusze inwestycyjne - czy opłaca się na jeden miesiąc?
  • Data: 2006-01-22 15:11:08
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne - czy opłaca się na jeden miesiąc?
    Od: "kali" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "necik" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:dqu4u2$bpu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak spadnie o 2% to duzo nie stracę i bede czekał na zysk :]
    > Tylko teraz najważniejsze pytnie - który fundusz akcji wybrać...

    Kiedyś też tak dobrze reklamowali i kupiłem fundusze akcji zagranicznych
    Nie sprzedaję, ale one mimo upływu kilku lat jeszcze nie urosły ponad cenę
    zakupu

    Ktoś kto kupił fundusze akcji polskich np. w styczniu 2002 roku musiałby
    czekać 2 lata by nie sprzedać ze stratą. Stracić mógł 25% lekką ręką

    Teraz ceny akcji są najdroższe w historii . Wybór należy do klienta.