  • Data: 2004-12-01 16:19:17
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne pytanie
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "himis" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cokp21$9i0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Chciałbym zainwestować 5-10 tys. w fundusze inwestycyjne na ok 1-2 lata.
    Czy
    > warto sugerować się rankingami i wybierać najwyższe z listy? Jak to może
    > wyglądać przez np przyszłe dwa lata? Pomóżcie coś wybrać jakie są dobre i
    > wiarygodne fundusze akcji , obligacji zrównoważone?
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Nie za bardzo jesli to mlode fundusze, bo teraz sie wybija a pozniej moze
    juz tak dobrze nie byc, a moze po prostu zbyt agresywnie inwestuja, ale
    wiadomo lepiej brac te ktore lepiej zarabiaja. Nikt nie zna przyszlosci, ale
    nastepne 2 lata powinno byc stabilnie i malo zyskownie, dobre fundusze to te
    co istnieja pare lat na rynku, chociaz te naj strasze malo zarabiaja w
    porownaniu z tymi ogierami nowymi, musisz sam zdecydowac co wygrac, ale
    obligacje staja sie ciekawe, w zrownowazony to nie wiem czy jest sens w tym
    okresie kupowac, a akcje to duze ryzyko w szczegolnosci w grudniu/styczen,
    ale akcje powinny jeszcze rosnac ,a nawet jak bedzie korekta to nie az tak
    poteznie mocna, wiec jesli chcesz akcje to kupic troche jednostek a pozniej
    za pare miesiecy dokupic jednostek po korekcje. fundusz obligacji na dwa
    lata tez mozna, albo samemu obligacje kupic.
    Pamietaj Wybor nalezy do ciebie, to Ty zainwestujesz a nie ten co gada
    (pisze), a ten co inwestuje od lat to wie w co i sie nie przejmuje.