    From: " Hubbard" <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusze w ING
    Date: Sat, 30 Aug 2003 19:21:07 +0000 (UTC)

    SP9LWH <s...@a...pl> napisał(a):
    > I jeszcze ich nie umorzyłeś ????
    > Co zrobisz z nimi w listopadzie ??? Kupisz akcyjne, bo obligacji mocno
    > spadają , a akcji mocno rosną???

    A co będzie w listopadzie?
    Wydaje mi się, że zwolnienie z belki w TFI obowiązuje do momentu
    odsprzedania jednostek, nawet jak to będze za 20 lat.
    Fundusze akcji owszem rosną, ale nie zawsze...
    A obligacyjne i gotówkowe jakoś tam sobie powoli pełzają, średnio znacznie
    lepiej niż lokaty, a 20% z dochodów zostaje w kieszeni, sorry, w funduszu i
    dalej procentuje. Na spekulacje ;) przeznaczm jakieś małe chwilowo wolne
    środki.
    Myślę, że do konwersji tego w najbliższym czasie może mnie skłonić albo brak
    płynności (mojej) albo ewntualnie planowane konta-fundusze emerytalne
    zwolnione z podatku od zys. kapit., jeżeli dojdą do skutku i okażą się
    atrakcyjne.
    Źle myślę?
    Proszę o komentarz.

    Hubbard