  • Data: 2010-02-13 17:40:07
    Temat: Re: G7 darowało długi Haiti
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" hl6m10$859$...@n...interia.pl

    > Nawet nie wiesz jak się cieszę, że od poniedziałku wracam do roboty, do
    > kilkunastogodzinnej zapierdalanki dzień w dzień, 7 dni w tygodniu bo chyba
    > bym mi odwaliło równie mocno jak tobie :D

    Czyli byś pisał poprawnie jak ja? :)
    Wątpię -- jestem człowiekiem wątłej wiary? :)

    > Już mi odwala po niespełna 17 dniach spędzonych po za pracą na przymusowym

    'po za' :) Może jednak inaczej? :)

    > urlopie.

    W tym kraju wiele osób jest na takim urlopie -- przymusowym. :)

    > Na całe szczęście do Ciebie mi jeszcze daleko.

    Od strony ortografii daleko Ci do mnie? :)

    > Mimo wszystko od poniedziałku zacznę się od twojego stanu
    > oddalać a nie przybliżać i ta świadomość pozwala mi jeszcze
    > przeżyć jutrzejszy dzień. :]

    No cóż... Różni ludzie mają różne potrzeby...
    Twoją potrzebą jest Twój analfabetyzm?... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'