    From: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Capital Bank - najlepszy klient - program NonStop
    Date: Thu, 1 Apr 2004 22:59:40 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@62.233.196.159

    Użytkownik "Patyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:406c264d$1@news.home.net.pl...
    > programu

    > Na zasadzie losowania klientow ktorzy splacaja terminowo. Wysokosc kredytu
    > ilosc nie gra roli.
    > pzdr
    > Patyk

    Nigdy nie mialem szczescia w losowaniach :) Wg mnie nie powinno byc
    losowania, tylko wys. dochodow, raty kredytu jakie splacasz i ich
    regularnosc... a nie ze bierzesz kredyt na 500 PLN na sprzet AGD-RTV a ktos
    inny bieze kredyt gotowkowy np. 3-5 tys. placi przez iles tam lat regularnie
    i co... ten dostaje mozliwosc korzystania z programu Non-stop a tamten juz
    nie bo tak "maszyna losujaca" wybrala? Troche smieszne... brak poszanowania
    dla klientow ktorzy naprawde placa duzo wyzsze odsetki przy kredytach
    gotowkowych

    Pozdr,
    Leo