    From: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GE Capital Bank - najlepszy klient - program NonStop
    Date: Fri, 2 Apr 2004 01:03:06 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@62.233.196.159

    Użytkownik "Patyk" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:406c8575@news.home.net.pl...
    > ktos
    > regularnie
    > poszanowania
    >
    > Moze nie wyraziles zgody na przetwarzanie danych osobowych....
    > z tego co wiem jak nie dostales karty to tez mozesz wziasc kredyt u nich
    na
    > podobnych zasadach.... trzeba zadzwonic pod jakis 0801 lub 583007500 i tam
    > ci wytlumacza.... jak nie wyraziles zgody to moga losowac do usranej
    > smierci... :) daj szanse sie wylosowac....
    > siemana
    > Patyk

    A moze... rzeczywiscie tego nie wzialem pod uwage...
    no wiesz pisze tak ogolnie bo zawsze jest cos milo dostac od banku chociazby
    w postaci karty ktora uprawnia do wziecia kolejnego kredytu bez zbednych
    formalnosci... ale generalnie to chyba najlepiej zdala od kredytow tym
    bardziej gotowkowych...

    Pozdr,
    Leo