  • Data: 2007-04-29 15:11:13
    Temat: Re: GE Money Bank - dlaczego unikac...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Apr 2007 09:48:13 -0500,
    osoba podpisana: witek <w...@g...pl.invalid>
    napisała:
    [...]
    > Ależ GE wystawił kartę kredytową. Bo tak on działa.

    Możliwe. Ale gdzie w artykule jest zwrot "karta kredytowa" ?

    Gdy pada sformułowanie: "Barbara Ochniowska kupiła z mężem zmywarkę.
    Kredyt wzięli w GE Money Banku." to raczej spodziewałbym jakiegoś
    kredytu ratalnego, a nie karty kredyowej, czy kredytu odnawialnego.

    Dopiero gdy się człowiek wczyta w słowa rzecznika, to można się
    dowiedzieć, że mają rachunek karty kredytowej.

    A jeśli chodzi o niepopisanie nie się rzecznika, to może użyłem złego
    sformułowania. Po prostu gdy już GE trafiło na takich klientów, to IMO
    powinno wyjaśnić to bardziej łopatologicznie. Łącznie z pokazaniem kilku
    "dziwnych przypadków".

    (Pytanie tylko, czy najbardziej zainteresowani by to zrozumieli ...)

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.